Onderscheiden op het gebied van verpakkingen

30-11-2018    10:27   |    Goedemorgen

Ook bij Speax komen er steeds meer verschillende vragen binnen over de vormgeving van verpakkingen. Vroeger stond er één soort tomaten bij de groenteboer en wie tomaten wilde kocht die tomaten. Tegenwoordig heb je bij de supermarkt zóveel keuze dat de verpakking een belangrijke tool is geworden om jóuw tomaat zich te laten onderscheiden van alle anderen.

Momenteel zie je dat de verpakkingen veel worden ingezet voor een stuk storytelling van de producent. Is deze volledig biologisch bezig dan zie je dit duidelijk terug aan de verpakking. Is het een hip en trendy product? Dan is de verpakking dit ook, laat Speax weten.

In de toekomst zal de verpakking zich ongetwijfeld verder ontwikkelen op gebieden als bijvoorbeeld houdbaarheid en duurzaamheid. Innovaties en toegevoegde waarde waarmee de producten, die steeds meer op elkaar gaan lijken, zich tóch nog kunnen gaan onderscheiden.


Reacties (0)

Er zijn nog geen reacties

Reageer op dit bericht

Meer nieuws

Verrassende ideeën tijdens kenniscafé 19-12-2018    14:20
Nieuwe inpaklijn voor Haluco 19-12-2018    14:10
VIDEO: Greenport West-Holland Meet & Greet Energie 19-12-2018    09:52
Mart Smeets-trui! 19-12-2018    09:35
Victus investeert in PB Techniek 19-12-2018    09:34
Gecertificeerd dankzij app 19-12-2018    09:16
Nieuwe burgemeester Westland 19-12-2018    09:09
KAS Special: JEM-id 19-12-2018    08:45
Delphy brengt tuinbouwkennis naar Ghana 19-12-2018    08:44
KAS Special: Lans 19-12-2018    08:40
  Ga naar het nieuwsarchief