Reflectie, visie, discussie

Reflectie, visie, discussie

Eerder deze week gingen Christy van der Sman en Dennis Damen van Vandeez Creative Agency in gesprek met een groep van 20 tuinbouwondernemers uit Pijnacker over de toekomst van de sector. Een waardevolle avond vol reflectie, visie en discussie over de kracht én de uitdagingen van de Nederlandse tuinbouw, zo laat Van der Sman op LinkedIn weten.

De drie stellingen die centraal stonden:
1. Tuinbouwbedrijven investeren te weinig in merkbouw en marketing.
2. Consumenten hebben een verkeerd beeld van tuinbouwbedrijven.
3. Ieder tuinbouwbedrijf is medeverantwoordelijk voor het imago van de sector.

"De land- en tuinbouw is diep verweven met Nederland. Maar hoe zorgen we ervoor dat de sector toekomstbestendig blijft én haar leidende positie wereldwijd behoudt? Welke veranderingen zie jij op ons afkomen? En hoe kijk jij aan tegen deze drie stellingen? Laten we het gesprek voortzetten in de kas, aan tafel of hier op LinkedIn."

Bron:

Deel artikel