Nieuwe huisstijl voor Freight Line Europe

Nieuwe huisstijl voor Freight Line Europe

Na een succesvolle periode van ruim 15 jaar heeft Freight Line Europe (FLE) met trots de vernieuwde huisstijl gepresenteerd. Met als doel zich te onderscheiden in de markt en het bedrijf een frisse uitstraling te geven, omarmt FLE vol enthousiasme en vertrouwen de nieuwe identiteit en beeldmerk.

Het hart van de nieuwe huisstijl wordt gevormd door de afkorting 'FLE' aangevuld met een in het oog springend beeldmerk. Dit weerspiegelt de kernwaarden van het bedrijf: geconditioneerd transport van verse producten met een focus op uitmuntendheid. Het nieuwe beeldmerk, een dynamische weergave van de velg van een vrachtwagen, symboliseert beweging en dynamiek, wat bovendien een visuele link legt naar FLE's expertise in transport.

"De vernieuwde huisstijl van Freight Line Europe weerspiegelt niet alleen een frisse uitstraling, maar ook de toewijding  in geconditioneerd transport. Het dynamische beeldmerk en de zorgvuldig gekozen kleuren brengen de kernwaarden van het bedrijf tot leven. Het is een visuele uiting van beweging, betrouwbaarheid en klantgerichtheid, en bevestigt dat FLE meer dan ooit 'your partner in logistics' is."  Aldus Chris-Hans van der Hout, directeur/eigenaar van Freight Line Europe.

Het kleurenpalet van de nieuwe huisstijl is met uiterste zorg samengesteld om de boodschap van FLE kracht bij te zetten. Het bekende, diepe blauw straalt betrouwbaarheid en kalmte uit, cruciale eigenschappen voor een toonaangevende logistieke dienstverlener zoals FLE. Gecombineerd met het heldere wit, dat staat voor zuiverheid, eenvoud en overzichtelijkheid, wordt een perfect contrast gecreëerd dat zorgt voor duidelijkheid en helderheid. Steunkleuren bestaan uit groentinten uit de natuur, deze weerspiegelen de verse producten die het bedrijf vervoert, zoals groenten, fruit, bloemen en planten. De toevoeging van roze en oranje accenten als getuigt van speelsheid, energie, enthousiasme en creativiteit, waarmee FLE een dynamische en levendige uitstraling creëert.

Met de lancering van deze vernieuwde huisstijl zet Freight Line Europe een duidelijke stap richting een frisse en dynamische toekomst. De nieuwe visuele identiteit weerspiegelt de relevantie van FLE in de markt en benadrukt het voortdurende toewijding aan betrouwbare en klantgerichte logistieke oplossingen. De vernieuwde huisstijl zal stapsgewijs worden doorgevoerd in de uitingen van het bedrijf. 

Bron:

Deel artikel



Vandaag op Tuinbouwmarktplaats...

Vandaag op Hortibiz Newsradio, luister terug!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws
Ontvang Goedemorgen!

Meld je aan voor dagelijks Goedemorgen Nieuws

Tuinbouwnieuws, ondernemen, markt en techniek

Hortibiz Newsradio
Luister mee!

Hortibiz Newsradio

24/7 nieuws en informatie

Werken bij Holland Hortimedia?
Solliciteer!

Werken bij
Holland Hortimedia?

Contentmanager m/v – Salesmanager m/v