Verleiden en verrassen met snijhortensia

Verleiden en verrassen met snijhortensia

Het seizoen van Nederlandse snijhortensia is weer volop van start! En dat betekent dat de “fresh” hortensia’s weer kunnen gaan performen op events en in imposante boeketten. Hydrangea World komt met nieuwe designfiles om bloemisten te inspireren.

De hortensia maakt elk boeket bijzonder en kleurt mee met de seizoenen. Door het volume én de uitstraling van de snijhortensia creëer je met enkele stelen al snel iets indrukwekkends. Het is niet voor niets één van de geliefdste bloemen voor events en speciale gelegenheden.

Hydrangea World heeft in samenwerking met en speciaal voor bloemisten 2 nieuwe designfiles ontwikkeld met commerciële ideeën. De files tonen op toegankelijke wijze hoe je met slechts één, drie of vijf stelen snijhortensia al grote impact kunt maken in bloemwerk, met daarbij genoeg ruimte voor eigen creativiteit! Een van de nieuwe thema’s is ‘Bubbles & Bubbles’. Hierin staan de organische vormen en zachte tinten van snijhortensia's centraal. Of men nu de liefde, een nieuw begin of de kostbare momenten van het leven wil vieren, boeketten binnen dit thema maken elke bijzondere gelegenheid tot een bruisend succes!

In de designfile met het thema ‘Natural Explosion’ gaat het om explosieve kracht en staan kleurrijke combinaties met snijhortensia's centraal. Een viering van expressieve vormen en lijnen die elkaar prachtig aanvullen. Het is helder, gedurfd, in-your-face, en niet voor degenen die op veilig willen spelen.

Digitale catalogus
De snijhortensia-aanvoerders van Royal FloraHolland, verenigd in het promotiecollectief Hydrangea World, presenteren naast de designfiles ook een uitgebreide assortimentscatalogus. Hierin zijn de meest gangbare soorten, maar ook noviteiten samengebracht. Per kleur is een overzicht van zowel het beschikbare Fresh als Classic assortiment voor het seizoen 2024 te vinden.

Hydrangea World
De collectieve promotiecampagne ‘Hydrangea World’ is een initiatief van alle hortensia aanvoerders van Royal FloraHolland. De campagne wordt uitgevoerd door marketingbureau Concept Factory. Ga voor meer inspiratie, informatie en verzorgingstips naar www.hydrangeaworld.com.

Bron:

Deel artikel